Alla inlägg under september 2011

Av Elisabeth - 27 september 2011 14:52

Halloj !


Idag var det skoldag som vanligt , det var fotografering så var ju tvungen att göra mig fin. Jag var i skolan i ca 2 timmar och sen åkte jag hem för att jag mådde så dåligt !! Ville ju fota mig ! Hade plattat håret helt i onödan! Jag tyckte faktiskt att jag såg ganska bra ut idag, och de e sällan det händer , men så kan jag inte bli fotad ! :@ Jag hann i alla fall fotas för IT-rådet på morgonen, för er som inte vet så handlar IT om datorer och sånt. Jag har mått illa enda sen jag kom hem , gick upp och la mig i två timmar och har bara mått dåligt hela tiden, det suger ! Men måste försöka vara glad idag eftersom min pappa fyller år ! Han bryr inte sig så mycket men ändå, det e ju ändå en födelsedag. Saknar Niat så sjukt mycket, vill ha han här med mig just nu men de går inte , ska tjata så mycket som möjligt så jag kan få bo hos han denna helgen, det vore perfekt ! Jag trivs så himla bra hemma hos honom , jag känner mig verkligen som hemma och som en hemmfru ^^ Har inte så mycket mer att skriva om men här kommer några bilder på hur jag såg ut idag , med mitt fina (men ful utväxt) plattade hår...


   


Juste ! Måste bara berätta om detta ! Min bästa vän Matilda(lika gammal) var tillsammans med min förra bästa vän i typ 7 månader, hon kände att hon hade tappat känslorna så gjorde hon slut. Han sa att han tyckte samma sak men några dagar innan så hade han sagt att han skulle må skit om hon gjorde slut. Han sa också att han skulle vänta skit länge med att vara tillsammans med någon efter att dem hade gjort slut och att han aldrig skulle kunna vara tillsammans med en 98:a (han är 94:a) men två veckor efter Matilda hade gjort slut så blev han tillsammans med en 98:a , jävla pervo! Det e ju inte ens kärlek , det e bara fjortiskärlek, han vill bara knulla :S Och så har han gått runt och berättat rykte i min klass om att jag,Matilda och han har haft trekant , liksom WHAT? Inte sant ju! Jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, men dags att dra nu.


Puss och kram ! <3


Hakuna Matata !<3

Av Elisabeth - 25 september 2011 00:30

   Halloj!!!


Jag vet , jag har totalt glömt bort bloggen helt och hållet ! Tänker ibland att jag borde skriva men sen skiter jag i det ! Nu ska jag i alla fall skriva ett inlägg !


Hm, vad ska vi börja med ? Jo , jag gjorde ju slut med Amin , ville egentligen att vi skulle vara vänner men han var så jobbig och ljög för mig. Det gick en halv/en månad så började vi bråka på fb, han sa att han hade varit otrogen mot mig under vår tid tillsammans , han kallade mig hora och slampa, han sa att ingen älskade mig och blablabla.. Jag skiter fullständigt i honom nu, och nu har jag världen mest underbara kille !! Niat/Alex som jag har berättat om på tidigare inlägg, han väntade på mig i ett år för att få mig igen ! Han tappade aldrig känslorna , så gulligt! Med Amin kände jag aldrig att jag ville leva hela mitt liv med honom men med Niat så känner jag exakt så , vill leva och dö med honom!

   

    Den finaste i världen


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu går man i nian, sista året !! Än så länge är det rätt lugnt men snart är det nationella , inget kul! Ska jobba riktigt hårt så jag får så många MVG som möjligt !! Min syster har hjälpt mig med linje och gymnasie så jag vet redan vad jag ska välja . Jag ska gå ekonomi och spanska på Latinskolan eller borgarskolan. Apropå min syster , hon har ''flyttat'' till Australien! Hon ska plugga där i ett år och sen komma tillbaka , saknar henne så mycket !

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu i sommar fick jag lite problem med min bästa vän i kalmar, hans dåvarande flickvän hatade mig och hon sa till honom att han inte fick vara vän med mig , så blev lite skit , hon blockade mig från hans fb , tog bort mig från bdb och allt , jobbigt och omoget ! Men vi pratar igen och vill inte förlora honom igen! Vi har aldrig träffats men han e en underbar kompis !

  En bild på oss två som jag gjorde

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har tatuerat mig !!!!!!!!!!! Så jävla glad !!! Men det gjorde fan i mitt hjärta ont ! Skuggningen var allra värst men det tog bara 40 minuter så det är lugnt , är jätte nöjd med resultatet. Vill ha fler tatueringar , alla e så avundsjuka i skolan hihih.

Här är den bara 2 dagar gammal så den e lite röd på bilden, men älskar verkligen den ! Den sitter på vänstra skulderbladet :)


Jag tror inte att jag har mycket mer att skriva om nu , så jag säger tjosan svejs,


Puss och Kram! <3


Hakuna Matata! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv Mina Bekymmer Kärleken Upp och Nedgångar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards