Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Första Doppet! <3

Av Elisabeth - 30 juni 2011 13:41

Hejhej , igår hann jag inte komma in på bloggen, therese sov över hos mig :) Skulle egentligen träffat Emilia men hon kunde inte komma så jag badade i min pool med Therese istället , och solade förstås ! Har blivit lite bränd på axlarna och bröstet. Senare på kvällen badade vi med killarna också och vi kollade på skräckfilm (The hills have eyes) också. Fy fan vad en av killarna var rädd!! Helt sjukt och gulligt !! :D Filmen är sjukt jävla äcklig ska jag bara säga !! Senare på kvällen så tog vi fram vattenpipan och rökte lite, fett nice. Har inte hänt så mycket annars, jag och thessan kollade på Shrek senare men vi somnade snabbt och jag hade värsta hostanfallet så jag var tvungen att gå ner i vardagsrummet och lägga mig vid 2 tiden.


Dags att berätta lite om kärleken , jag har ju berättat att de fanns lite problem med de. Problemet e att mitt ex fortfarande e kär i mig, och han e en mycket bättre kille än Amin egentligen. Jag tror att jag fortfarande är kär i killen och han vet de, men jag kan inte lämna Amin , det går inte !! Jag och killen har bestämt att vi inte ska ha kontakt förrän det är slut mellan mig och Amin , för hans skull så gör vi de. Jag vill inte berätta hans namn. Detta e riktigt jobbigt, tänker på honom rätt så ofta men älskar Amin även om han e rätt konstig... Jag klarar mig igenom de, jag har lovat killen att vi ska bli tillsammans när jag har varit singel i en månad för jag vill verkligen ge honom en ny chans, han e en så bra kille ! <3 Jag vet inte om han läser detta just nu, men om du gör de så stick ifrån min blogg !! Vill inte att du ska må dåligt !!


Puss o kram! <3


HAKUNA MATATA <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 27 september 2011 14:52

Halloj !   Idag var det skoldag som vanligt , det var fotografering så var ju tvungen att göra mig fin. Jag var i skolan i ca 2 timmar och sen åkte jag hem för att jag mådde så dåligt !! Ville ju fota mig ! Hade plattat håret helt i onödan! Jag t...

Av Elisabeth - 25 september 2011 00:30

   Halloj!!!   Jag vet , jag har totalt glömt bort bloggen helt och hållet ! Tänker ibland att jag borde skriva men sen skiter jag i det ! Nu ska jag i alla fall skriva ett inlägg !   Hm, vad ska vi börja med ? Jo , jag gjorde ju slut med Ami...

<3

Av Elisabeth - 4 augusti 2011 12:23


Funderar på att ta bort bloggen , har ju aldrig någon tid att skriva alls !! Men nu är i alla fall Alex min , och släpper honom inte !! <3 Älskar dig mest Alex , min ängel <3     Min fina underbara ängel <3 ...

Av Elisabeth - 12 juli 2011 11:56


HejHej!   Jag har totalt glömt bort bloggen ! Har haft så himla kul med massa vänner så har inte haft tid alls. Jag träffade Emilia i torsdags och sov över hos henne till fredag, vi gjorde inte så himla mycket. På lördagen var jag tvungen att trä...

Av Elisabeth - 4 juli 2011 11:54

HejHej. Igår hade jag en sån jävla skit dag så det e inte sant !! För det första så var det skit svårt att sova , men för det andra så smsade Amin och frågade hur det var med mig. Jag svarade att det var bra och blabla men han sa att han låg på sjukh...

Presentation


Mitt liv Mina Bekymmer Kärleken Upp och Nedgångar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards