Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Övernattning hos älskling <3

Av Elisabeth - 26 juni 2011 12:38

Då hr man sovit över hos älskling tills idag. Gillar inte att sova hos honom egentligen för ingen tjej får göra de ^^ Om personalen på hans boende ser mig så e jag död !! Mamma och pappa tror att de går bra för dem så hade inte varit bra om dem såg mig . Varje gång någon knackar på dörren så måste jag gå in i badrummet och gömma mig och igår fick jag gömma mig 3 ggr tror jag -.- Aja , det var väl ändå rätt mysigt, tittade på sommarkrysset men annars bara låg vi i sängen och myste typ. Jo, det uppstod ett litet ''bråk'' också. Jag blev sur på honom eftersom han tog bort mig som vän på facebook :S Han har två stycken fb's och han är vän med mig på den ena men han är aldrig inne på den och han har inte en enda bild. Hur roligt e de ? Han är alltid inne på den riktiga men näe, på den ska vi inte vara vänner -.- Blev så sur på honom ... alla våra bråk handlar om fb typ, men jag vill att en pojkvän ska skriva om sin tjej,lägga in bilder, vara vän med henne(!!!). Och absolut inte skriva att man är singel! Jag får inte lägga in bilder på honom eller oss tillsammans , känns som att han inte är stolt över att vara tillsammans med mig :'( Jag e så trött på de , om han inte ändrar sig snart så skiter jag i honom helt seriöst. Det värsta egentligen e att när jag försöker prata om de så skiter han i mig och lyssnar inte. Jag säger vad jag vill säga och vi e tysta i någon minut och sen försöker han kyssa mig och sånt som att allt e som vanligt. JOBBIGT !!! Nä, nog om mina problem nu. Ikväll ska jag bara försöka ta de lugnt , kanske träffa min vän Therese och ha en träff med min äkta kärlek COCA COLA !

Jag och min sötnos ;)<3


Puss och Kram!


HAKUNA MATATA !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 27 september 2011 14:52

Halloj !   Idag var det skoldag som vanligt , det var fotografering så var ju tvungen att göra mig fin. Jag var i skolan i ca 2 timmar och sen åkte jag hem för att jag mådde så dåligt !! Ville ju fota mig ! Hade plattat håret helt i onödan! Jag t...

Av Elisabeth - 25 september 2011 00:30

   Halloj!!!   Jag vet , jag har totalt glömt bort bloggen helt och hållet ! Tänker ibland att jag borde skriva men sen skiter jag i det ! Nu ska jag i alla fall skriva ett inlägg !   Hm, vad ska vi börja med ? Jo , jag gjorde ju slut med Ami...

<3

Av Elisabeth - 4 augusti 2011 12:23


Funderar på att ta bort bloggen , har ju aldrig någon tid att skriva alls !! Men nu är i alla fall Alex min , och släpper honom inte !! <3 Älskar dig mest Alex , min ängel <3     Min fina underbara ängel <3 ...

Av Elisabeth - 12 juli 2011 11:56


HejHej!   Jag har totalt glömt bort bloggen ! Har haft så himla kul med massa vänner så har inte haft tid alls. Jag träffade Emilia i torsdags och sov över hos henne till fredag, vi gjorde inte så himla mycket. På lördagen var jag tvungen att trä...

Av Elisabeth - 4 juli 2011 11:54

HejHej. Igår hade jag en sån jävla skit dag så det e inte sant !! För det första så var det skit svårt att sova , men för det andra så smsade Amin och frågade hur det var med mig. Jag svarade att det var bra och blabla men han sa att han låg på sjukh...

Presentation


Mitt liv Mina Bekymmer Kärleken Upp och Nedgångar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards