Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Äntligen ! <3

Av Elisabeth - 28 juni 2011 00:24

HejHej , nu ska jag berätta om vad som hände i söndags och måndags :)


Söndag: Hade ju som sagt varit hos amin och kom hem tidigt på morgonen. Jag gjorde inte så mycket på dagen , åkte med pappa in till malmö en snabb runda bara typ. Men kvällen hade nog inte kunnat bli bättre !! Träffade min vän Therese kl 7 typ och vi gick till en gammal filmstudio som e helt öken och rökte god vattenpipa. Efter ca en kvart så kom Bellah och Steffi , grymt fina tjejer! Vi satt där i en timme eller så skulle jag gissa på , om inte längre. Men så fick jag ett meddelande på min mobil(fb chatt) där det stod ELEL och meddelandet var från en av dem bästa vännerna någonsin , Mathias. Han flyttade till Dubai förra året tror jag , i september/oktober. Han e så underbar den killen , går knappt att beskriva ! Nu ska han i alla fall vara här ett tag(hoppas jag!!) och jag ska krama honom så mycket :D I alla fall , vi träffade Mathias och kanske 6-7 andra killar på min gata och pratade och några körde moppe och dem tvingade mig att ta ut min , sen skulle alla köra. Det var ju faktiskt rätt kul , men en av killarna skulle ''rama'' mig och han tvärbromsade , som jag skrek asså! Sen gick vi bara in till mig och chillade film. En super bra dag ! <3


  Killen är underbar ! <3


Måndag :


Har inte gjort ett skit typ , åkte in till vellinge med mamma och åt mjukglass , sen har jag bara solat lite och läst min bok Packad. Men på kvällen än en gång så träffade jag therese och sen Steffi och vi träffade ofc killarna igen men det fattades typ 2 av dem :) Vi var ute i en halvtimme eller så sen ville dem in till mig såklart, hade det mysigt och vid halv 12 stack dem hem, fick i alla fall träffa Mathias, det e jag superglad över! KOM TILLBAKA HIT MATTE ! :(<3


Idag (tisdag) ska jag på teori(moped) i 4 timmar ! ORKA !!!


Puss och kram!<3


HAKUNA MATATA <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 27 september 2011 14:52

Halloj !   Idag var det skoldag som vanligt , det var fotografering så var ju tvungen att göra mig fin. Jag var i skolan i ca 2 timmar och sen åkte jag hem för att jag mådde så dåligt !! Ville ju fota mig ! Hade plattat håret helt i onödan! Jag t...

Av Elisabeth - 25 september 2011 00:30

   Halloj!!!   Jag vet , jag har totalt glömt bort bloggen helt och hållet ! Tänker ibland att jag borde skriva men sen skiter jag i det ! Nu ska jag i alla fall skriva ett inlägg !   Hm, vad ska vi börja med ? Jo , jag gjorde ju slut med Ami...

<3

Av Elisabeth - 4 augusti 2011 12:23


Funderar på att ta bort bloggen , har ju aldrig någon tid att skriva alls !! Men nu är i alla fall Alex min , och släpper honom inte !! <3 Älskar dig mest Alex , min ängel <3     Min fina underbara ängel <3 ...

Av Elisabeth - 12 juli 2011 11:56


HejHej!   Jag har totalt glömt bort bloggen ! Har haft så himla kul med massa vänner så har inte haft tid alls. Jag träffade Emilia i torsdags och sov över hos henne till fredag, vi gjorde inte så himla mycket. På lördagen var jag tvungen att trä...

Av Elisabeth - 4 juli 2011 11:54

HejHej. Igår hade jag en sån jävla skit dag så det e inte sant !! För det första så var det skit svårt att sova , men för det andra så smsade Amin och frågade hur det var med mig. Jag svarade att det var bra och blabla men han sa att han låg på sjukh...

Presentation


Mitt liv Mina Bekymmer Kärleken Upp och Nedgångar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards