Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Elisabeth - 25 juni 2011 16:11

Idag åkte jag in till Sibbarp marknaden med mina föräldrar och min syster. Vilken otur jag hade , min favorit karusell Booster fanns där , men fanns ingen att åka med , buhu :'( Men jag fick köpt två jätte fina klänningar och te :) Fick även reda på att min syster och hennes pojkvän har gjort slut efter ca 6 år tillsammans :( Det suger ju , men hon ska bo hemma i 2 månader nu och i augusti åker hon till Australien för att plugga i ett år. Nog om henne , om ca en timme så ska jag åka in till Amin och sova över där , hoppas att vi göra nåt !!! Det räcker att vi bara tittar på nån film eller nåt sånt. En annan sak att berätta , min kompis har äntligen köpt en hund !! Låter konstigt att jag e så lycklig , men hundar e ett av dem finaste djuren som finns så nästa vecka hälsar jag på dem och sötnosen!! Inget mer att berätta tror jag. Puss och Kram <3

  Min kompis hund Sigge :D <3


HAKUNA MATATA!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv Mina Bekymmer Kärleken Upp och Nedgångar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards